2015. július 13., hétfő

Benno von der Schwarzen Heide, Doc von der Teufelsbrucke, Falco von der Teufelsbrucke

Kiállításon, munkában sikeres szuka, tenyész szuka lesz? Természetesen a cél ez, hiszen az eredmények után új elképzelések is megfogalmazódnak. Folytatni az elődök útját, vagy csak a tenyésztésben további sikereket elérni. Mindenkinek más a motivációja és a lehetőségei. Beát és a szüleit, bemutattam  ittFolytatom a sort, sikeres utódaival. Na, nem mindről, csak a népszerű kutyákból gyűjtöttem néhányat. Ennek a fedeztetésnek, nagyon sok lenyomata van, a  magyar rottweiler állományban is.
  

Int/Am Ch WS90 ES90 BJS87 O-BS
Benno von der Schwarzen Heide
SchH III, FH, IPO III, ZtP, TT, AD, CGC


BS'90 / '91 / '92, BJS'88, KJS'88, O-BS'91 FCI Nemzetközi CH
Bea von der Teufelsbrücke SchH III, FH, AD, IPO III, Gekort bis Eza, ZTP (04.89)
utódok :balról jobbra Doc -Doc-


KS/ES/Int/Deutche CH Dorle von der Teufelsbrucke SchH III, FH, AD, BH, ZtP (F)
Am CH Darling von der Teufelsbrucke RO-28527G24F (F) 6/10/1989
Multi-Siegerin '91/ Beautiful in Show'91 Dina von der Teufelsbrucke SchH I, BH, ZtP(06.91), HD-frei (F) 6/10/1989
INT.CH, O-KS' 95, IFR Sieger Doc von der Teufelsbrucke SchHIII, FH, AD, BH, Gek, HD- (M) 6/10/1989


Int/DT VDH CH, ES'95 KS'94'95 Falco von der Teufelsbrucke SchIII FH BH AD IPOIII Gek.b.EzA 5-18-96 HD- (M) 11/24/1990

Ferro von der Teufelsbrucke SchIII FH AD BH Gek.b.EzA 5-18-96 HD- (M) 11/24/1990

Face von der Teufelsbrücke

WJSgrn '92, KJSgrn '92 Face von der Teufelsbrucke SCH1 AD ZtpR (F) 11/24/1990

Fee von der Teufelsbrucke BH HD- (F) 11/24/1990

A linkekre kattintva válik láthatóvá, hogy milyen sok nyoma marad egy egy sikeres kutyának. Testvérei, utódai megtalálhatóak. Láthatóvá válik, miként kapcsolódnak össze, merre viszik jó hírét a fajtának a világban! Némi tenyésztői, kutyás tapasztalattal az is látszik milyen hatással van az adott állományra az éppen aktuális "kiemelt tenyészállat". Az adott kor "sztár" kutyája. Mint minden múltbéli eseményhez, ami személyes élmény, kapcsolódik több történet. Visszaemlékezem, és azonnal beugranak a kapcsolódó érdekességek, amire már évekkel ezelőtt felfigyeltem, de nem volt miért elmesélni. Aki megélte, úgyis tudja, gondolom én ezt számtalan esetben. Aztán rájövök, hogy dehogy is! 

Most ide teszem Benno von der Schwarzen Heide legendájának rövid történetét. Azt, amit én láttam belőle. Valóban láttam a kutyát, mivel ott voltam a 20. Klubkiállításon. 



A győztes osztály kan mezőnyét (meg az összes többit) nagy figyelem kísérte.  Mivel katalógust vettem, jegyzetelni is tudtam, de később nagy táblákon, az ebédlő sátorban ki volt függesztve az eredmény. Jani fantasztikus fotókat is készített, no meg én is néhányat. Évekkel később, aztán volt lehetőségem feltérképezni a kutyákat, a tenyész könyv alapján vagy más apropóból.

Ennek a kiállításnak a története ITT Ekkor még Noris, no meg Ingo volt az érdeklődésem középpontjában. Ingónak szurkoltam, hogy sikerüljön a Klub Győztes címet megszereznie. 1988-ban láttam már, így ismerős, ráadásul nekem tetsző kutya volt. 

Beno legendája, jóval később Amerikából ért ide Magyarországra.
Kis kerülővel innen:   https://vonevmans.com/benno-von-der-schwarzen-heide/ Meixner úr eladta. Nagyon sok pénzért. Még, több kutyával így tett később is, de ez egy teljesen természetes lépés volt, amire mi még akkor nagyon rácsodálkoztunk.