2015. július 2., csütörtök

ADRK Klubsiger kanok és a szülők

Ingo, Iwán, Ilko - vom Fusse der Eifel. Egy alomból három testvér is KS', azaz Klubsiger! Tiszta apja ez a "gyerek", mondhatnánk, mert az apa is KS' volt. Klubsiger -Zuchtschau des ADRK ,évente egyszer megrendezett esemény az Általános Német Rottweiler Klub kiemelt tenyész rendezvénye.


Szülők 
Falko von der Tente INT.CH BS'83 KS'84
Heike von der Fusse der Eifel 
ZTP am 06.03.1983 in Blatzheim HD frei


Inka

Csak érdekesség képen ide teszem egy lány testvérüket, akinek utóda is volt. Munkavizsga, AD van jelölve, mint  eredmény nála. Mindhárom kan sikeres, szép, eredményes. Bármelyiket választani fedező kanként, jó döntés. Ki mit választ és miért? Ez mindig egyéni döntés. A szuka tulajdonos, tenyésztő döntése. Egyéni ízlés, egyéni elképzelés, de gyakorlati oka is lehet.

Képeket böngésztem, kollázst készítettem, linket gyűjtöttem majd feltettem egy egy posztba az ADRK ismert, legendás kutyáit.  
Kiemelt tenyészállatokat, Klub győzteseket, vagy szülőket  ábrázolják. Azok az ősök, akik így vagy úgy, megtalálhatók a hazai rottweilerek származási lapján( ezáltal a hazai rottweiler állomány törzskönyvében is. Kinek több, kinek kevesebb, esetleg más -más kombinációban, de fellelhetők sokunk kutyájában ezek az ősök.  
Amit a múltba ásva be szerettem volna mutatni, hogy sok sok ember munkája, elkötelezettsége a tenyésztésben , kell ahhoz, hogy szép, jó, sikeres, legendás kutyák születhessenek és nevelődjenek fel.